Vertel het kort & krachtig

30 sec. Story
In 30 sec. iemand overtuigen of nieuwsgierig maken? Kort en krachtig is een pre op social media, want driekwart van alle het webverkeer is video. In een mini-story vangen we samen het hele verhaal in een halve minuut. Speciaal voor social media begeleiden we dit met tekst zodat je geen geluid nodig hebt en maken we het verticaal en dus geschikt voor de smartphone. Zie ook het voorb. hieronder van prijsonderhandelen.nl.
Persoonlijke Film
Wil je het iets langer in 60-90 sec.? Kies voor een sfeervolle en persoonlijke film zoals hieronder van Jessica. Zonder ervaring, zonder acting skills, zonder poespas laat je zien wie je bent, gericht aan jouw doelgroep. Less = more YOU. Ik coach
je bij elke stap van het proces.

Een selectie van de mooiste projecten
met de beste verhalen

Prijsonderhandelen.nl

30 sec. Story

Jessica Vrolijk

Persoonlijke Film

VGME Vastgoed

30 sec. Story

ERF 357

Commercial

Wat kost het?

Dat is een goede vraag! Maar ongeveer net zo moeilijk te beantwoorden als de vraag ‘Hoe duur is een keuken?’. Door de vele mogelijkheden kan ik mijn videoproducties zo uitgebreid maken als u zelf wilt. Om deze reden maak ik dan ook graag een voorstel op maat, of we gaan samen in gesprek om de mogelijkheden te bespreken.

0644355640 E-MAIL MIJ

Hoe creëer ik het verhaal?

Na de pressure cooker… na een wattessss? Na deze uitgebreide brainstorm vertaal ik jouw input naar een storyboard waarin ik het verhaal opbouw. Daarna schrijf ik (of de storywriter) de narratieve teksten voor de voice-over die jouw verhaal vertaalt naar de film. Samen geven we een klap op dit idee en dan kunnen we beginnen aan de uitvoering. Hierin maken we een shotlist en gaan aan de slag met de film- en voice over opnames. Vervolgens maak in de montage een meesterwerk van de film. Tot slot voeren we samen en met behulp van een externe testcase de laatste aanpassingen door.

 Het maken van een succesvolle film vergt zoveel tijd omdat er 3 fases moeten worden doorlopen, namelijk: het voortraject (40%) waar we het idee vormen, de opnames (20%) en het natraject (40%) waar de montage en promotie plaatsvindt.

Dit gehele proces is essentieel voor het creëren van een gevoel van verbinding met jouw bedrijf dat je toekomstige klant zal ervaren bij het bekijken van jouw film.

Wat anderen zeggen

Met winst naar een betere wereld

Als (reis)liefhebber van de wereld draai ik een aantal keer per jaar ook filmproducties voor ontwikkelingsprojecten buiten Europa.
Dit doe ik in opdracht voor de MIVA, Autodrop, andere ontwikkelingsorganisaties of zelfstandig.
Een deel van mijn winst steek ik in het mogelijk maken van deze films over ontwikkelingsprojecten.
Graag vertel ik je er meer over op mijn andere pagina:

Ontwikkelingsprojecten